ويولن 400,000 پوندي كشتي تايتانيك

آموزش ويولن ، دانلود فيلم آموزش ويولن، ويلن ، ويالن،كتاب آموزش ويولن

ويولن 400,000 پوندي كشتي تايتانيك

ويولن 400,000 پوندي كشتي تايتانيك

جريان از اين قراره كه يه آقايي به اسم والاس هارتلي رهبر گروهي بوده كه توي كشتي تايتانيك ساز ميزدند و زماني كه كشتي در حال غرق شدن بوده اين آقا به نوازنده ها ميگه تا آخرين لحظات زندگيتون ساز  بزنيد و خوش باشيد وبراي بقيه دلگرمي ايجاد كنيد.و تا اخرين لحظه هم ويولن رو از خودش جدا نكرده.گفته شده  اين گروه قطعه  ي "خداي من به تو نزديك تر است" را پس از برخورد به تكه ي يخي در اقيانونس اطلس شمالي نواخته اند.

مطبوعات اون زمان گزارش دادند كه زماني كه جسد "هارتلي" از آب به بيرون كشيده شد، ويولن به اون آويزان شده بود.
گفته شده  كه ويولن و كيف او ، در آن زمان به انگلستان فرستاده شده اما پس از آن، هاله اي از ابهام سرنوشت اين ويولن را احاطه كرده است.

حالا ويولني رو توي انگلستان پيدا كردن كه يه آقايي به اسم هنري آلدريج از متخصصان تايتانيك بعد از صرف 7 سال وقت متوجه شده كه اين ويلن همون ويولن آقاي والاس هارتلي.

 

كارشناسان به منظور تاييد اصل بودن ويلن  آن را درون دستگاه سي‌تي‌اسكن بيمارستان «بي.ام.آي ريجوي» قرار دادند.

حال اين ويولن چطور پيدا شده؟ زماني كه كشتي تايتانيك با يخ برخورد  كرده و غرق شده يعني  سال 1912 ساعت 2:20 بامداد 15 آوريل . روزها بعد جسد والاس همراه با ويولنش پيدا ميشه و در اخر هم توي خونه ي نفر پيداش ميكنن.

اين ويلن گرون ترين چيزي ك از كشتي تايتانيك پيدا شده ب خاطر اين كه مسافران كشتي هنگام غرق در حال گوش دادن به موسيقي زنده بوده اند كه والاس و ساير نوازندگان مي نواخته اند! و به خاطر واقع تاريخيشه و اين كه هنوز بعد از گذشت صد و يك سال، در وضع خوبي قرار دارد. اين ويولن درون كيفي چرمي قرار داشته و به همين علت تقريبا سالم مونده. hypnotized

اين هم چندتا عكس:

(اين هم دست نوشته از نامزد والاس هارتلي كه به محققان كمك زيادي كرد  و هويت اين ويولن و دليل اينكه چرا هارتلي آن را به‌خود آويزان كرده بود روشن كرد.ظاهرا، نوشته اي بر روي كيف ويولن وجود دارد كه نوشته شده : براي "والاس"؛ به مناسبت نامزديمان: ماريا. آموزش ويولن)اين نوشته هم ي جورايي نشان دهنده متعلق بودن ويولن ب هارتلي.

(دو تا ترك بزرگ روي بدنه ويلن رو ببينيد ناشي از رطوبتي بوده ك ب ويولن وارد شده)

 

(اين هم يك عكس از سي‌تي‌اسكن كردن ويولن)

 

تازه 400,000پوند قيمت فعليشه خدا ميدونه چقدر فروش بره من اگر اين همه پول داشتم بدون شك ميخريدمشعينك

حالا جالب ترين نكته اينجاست كه نميشه با اين ساز زد يعني صدا داره اما سازي نيست كه به درد ي نوازنده بخوره و فقط ارزش هنري  داره.

حالا قراره در موزه  آثار بر جاي مانده از كشتي تايتانيك در پيجن فورج در تنسي به نمايش گذاشته  شه.كاش حداقل ميتونستم برم ي عكس باهاش بگيرمزبانوالا.

 

 

بعدا نوشت در تاريخ 1392.6.29 ساعت 12.15Am :

ويلن فروخته شد .....

واي 400 هزار پوند كجا و 900 هزار پوند كجا؟surprise

900,000پوند فروش رفت يعني  حدود 4 ميليارد. surprisesurprise

ي كلكسيون‌دار انگليسي خريدش.(بابا پولداااااااااار)hypnotizedhypnotized

ركورد فروش يادگاري هاي تايتانيك رو داشته ديگه.خدايش حسوديم شده.زبان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.